subota, 6. srpnja 2013.

KIŠOBRAN + BOŽIĆNE LAMPICE = LUSTER





Na ideju za ovaj luster naletila sam na internetu još prije skoro godinu dana i odmah mi se dopao. Nažalost u to vrijeme mu nisam mogla pronaći prikladno mjesto, ali preseljenjem u novi stan koji ima prekrasnu veliku terasu  došao je i on na red. Jako je jednostavan za napraviti, a totalno u skladu sa mojim ostalim radovima – recikliranje starih stvari i prenamjena u neke malo više cool predmete.


Ako vam se sviđa i želite ga u svom prostoru potrebno vam je slijedeće: kišobran (koji ste spremni prenamjeniti), božićne lampice, kliješta, škarice i evenutalno žica…




Prvo sa kišobrana pomoću škarica ili krojačke paralice skinite materijal, kako bi vam ostala samo metalna konstrukcija. 





Ja sam koristila mali sklopivi kišobran koji ionako više nije služio prvotnoj svrsi, ali kako mi je krov na terasi relativno nizak, a luster je predviđen da visi iznad stola, pomoću kliješta sam skratila konstrukciju za jedno koljeno žice da luster ne bude prevelik.


Sada na red dolazi pletenje božićnih lampica po metalnoj konstrukciji. Lampice pletite kao paukovu mrežu.


Moj kišobran nije imao zavijenu ručku koja bi mi poslužila kako kuka za vješanje pa sam nešto slično napravila od žice. Ako vaš ima ručku, još bolje, imate jedan korak izrade manje.



Kada ste ispleli lampice po konstrukciji, ostaje vam samo da luster objesite i upalite. Moj je na terasi, ali bio bi divan i u spavaćoj sobi. Čista romantika :D





Fotke by CROPIX (Tomislav Krišto) i Kuchanice

Nema komentara:

Objavi komentar