petak, 19. srpnja 2013.

STALAK ZA KULINARSKE RECEPTE




U suradnji sa Jutarnjim listom (za koju s ponosom mogu reći da uspješno traje već skoro godinu i  pol dana) moj zadatak je  skoro svaki tjedan smisliti novi how-to projekt.  Poanta je da ga svatko sa malo volje i vremena može realizirati, da ne traje dugo jer službenog fotografa ne dobijem na cijeli dan,  a istovremeno bi trebao i promovirati moj rad. Ako mislite da je jednostavno biti kreativan svaki tjedan po nekoliko mjeseci zaredom, varate se. Ali često odlična ideja naiđe u najvećoj panici borbe s vremenom.

Tako sam naletila i na ideju ovog stalka za kulinarske recepte na jednoj internet stranici i dopala mi se na prvu. Možda i zato što mi upravo to treba u vlastitoj kuhinji. Jednostavno, funkcionalno i reciklirano. Naime, za ovaj projekt je dovoljno da imate drvenu kuhinjsku dasku za rezanje koju možda i ne koristite često (jer ih imate još nekoliko). U mom slučaju dotična nije korištena jer je relativno mala, a ja volim imati mjesta kad se razmašem u kuhinji :)

Osim daske, potrebna su vam još dva komada drveta – jedna letvica i jedan komad u obliku trokuta, čvrsto ljepilo (mogu proći i čavli ili šarafi ako ste vični služenju alatom – meni je to bilo prekomplicirano obzirom na ograničeno vrijeme snimanja, a i ljepilo koje sam koristila je toliko čvrsto da može držati i puuuno teže stvari od kuharice)i boja.  Sve to skupa iskoristite prema koracima sa fotki i taaadaaa – stalak za recepte je gotov. Ako vama nije potreban, može biti jako fora poklon.

Javite mi što mislite ili pitajte ako niste shvatili neki od koraka.











Fotke by CROPIX (Bruno Konjević)

Nema komentara:

Objavi komentar