nedjelja, 30. lipnja 2013.

KUPAONSKI ORMARIĆI OD VINTAGE KOFERA - HOSTEL SWANKY MINT – II. DIO




Nakon preuređenja stolica za bar hostela Swanky Mint koji je ovih dana otvorio svoja vrata moj slijedeći zadatak je bio osmisliti ogledala u kupaonicama tri apartmana. Kao i sve ostalo u hostelu i ovo je trebala biti originalna, a funkcionalna ideja koja bi se dobro uklopila u industrijsko uređenje prepuno recikliranih komada. 
Ako ste tu i tamo bacilli oko na ovaj blog, onda znate da obožavam vintage kofere i sve što se od njih može napraviti, pa mi je palo na pamet zašto ne i kupaonski ormarići sa ogledalom.  Reciklaža, oblik, funkcija, koferi u hostelu … sve se poklopilo.


Nije bio problem pronaći ih na Hreliću, jer su očito i tamošnji trgovci dobro upućeni u trendove i potražnju , pa ih je bilo na svakom koraku. Od straha da neću pronaći dovoljno čvrste i velike, od ponude sam na kraju jedva odlučila koja tri uzeti. Malo su me ljudi čudno gledali dok sam ih teglila do auta (sva tri odjednom), ali od silnog uzbuđenja se nisam dala omesti. 


Još su me čudnije gledali stolar i staklar kada sam im objasnila svoju ideju (police unutra, ogledalo izvana), ali su i oni na kraju ostali zadivljeni rezultatom. 


Očišćeni, impregnirani, polakirani, posloženi i učvršćeni spremni su za korištenje, a sigurno će iznenaditi svakog gosta koji se pogleda u njih :)








Nema komentara:

Objavi komentar