ponedjeljak, 24. veljače 2014.

"BOGATI" STOLAC - makeover




Model sa slike posljednjih je godina sigurno jedan od najpopularnijih stolaca na našem tržištu. Svako malo mi upadne u oko, i na javnim mjestima i u privatnim prostorima. I jasno mi je zašto je tako. Jednostavan je, moderan, oku ugodan i lako se uklapa u različite interijere. I izgleda skuplji nego što zapravo je. Onako, dizajnerski. Prepoznatljiv oblik, sa naslonom i sjedištem u jednom komadu. 
I meni se dopao na prvi pogled. Ali … kada ga (ili više njih) vidim u prostoru, posložene oko stola, nešto mi nedostaje. Volim kada stolac izgleda bogato, udobno i moćno (hmmm…zvuči kao oglas za muža). 
Uglavnom, prije par mjeseci sam nabavila jedan primjerak u boji javora (svijetlo drvo) i od tada u glavi razvijam ideju kako bi ga sredila. Znala sam da ću ga oslikavati  crnom bojom, pa mi je zapravo samo uzorak treba “sjesti” u glavu. I sjeo je. I u glavu i na stolac :D


Ako i vi imate ovaj model, a htjeli bi ga preurediti, javite se. Mogućnosti su neograničene.


prvotno stanje


u tijeku oslikavanja

































































Nema komentara:

Objavi komentar