četvrtak, 2. svibnja 2013.

STOLIĆ OD INDUSTRIJSKE PALETE





Namještaj od drvenih paleta neizbježan je dio industrijskog uređenja interijera i zaista postoji bezbroj ideja što se sve sa njima može raditi. Stan, kuća, vrt, garaža, ostava – u svim vrstama prostora palete mogu imati razne funkcije. 

Kada sam odlučila da ću u svom dnevnom boravku raditi namještaj od paleta – kutnu garniture i stolić, bila sam sigurna da ih mogu pronaći bilo gdje i bilo kad. Dogovoriti kombi ili prikolicu za auto, pronaći neko tvorničko dvorište i izabrati si 10-ak komada. Ja, naivna. Pa to se prodaje!! Da, ako niste znali prodaju se od 40-60 kn po komadu. Nitko ih ne dijeli na veliko, niti možete ušetati u tvorničko dvorište i spakirati ih na kombi. Palete  su vrlo čvrste i koriste se po nekoliko puta za pakiranje velikih količina robe, pa imaju svoju novčanu vrijednost. Eto, čovjek uči dok je živ.

Uglavnom, nabavili smo sve što nam treba za namještaj u boravku i za početak sam napravila stolić (zapravo nije uopće mali, jer su dimenzije palate 120x80 cm).
Trebao mi je slijedeći materijal: paleta, premaz za drvo koji ga štiti od nametnika, lak za drvo u 3 boje, 4 industrijska kotača koji se vrte oko svoje osi i kistovi. Da ne bude jednobojan i “običan” na gornju plohu sam iscrtala Union Jack zastavu u bojama po izboru i paleta je u jedno popodne postala vrlo zanimljivi i funkcionalan komad namještaja.

Slijedeći projekt je kutna garnitura od paleta.

Fotke u nastavku su posložene po koracima kako sam radila, a ako vam nešto nije jasno ili vas zanimaju neki drugi detalji izrade, pišite ;)











Fotke by CROPIX (Biljana Gaurina) i Kuchanice

Nema komentara:

Objavi komentar