utorak, 7. svibnja 2013.

NAMJEŠTAJ OD VINTAGE KOFERA


Ako volite vintage stvari vjerujem da vam se sviđaju stari koferi u svim oblicima. Ja sam radila krevet za štenca koji nam je prije par mjeseci stigao u kuću od takvog jednog kofera s Hrelića (link) i Bajt obožava spavati u njemu. Mogu biti vrlo dekorativni kao spremnici ili kutije, ali još su veća fora kada se od njih napravi komad namještaja. Ako su u dobrom stanju nema previše posla oko njih, jer su upravo posebni po tome što su lagano “pohabani”. Ukoliko ih nemate u obitelji i po šupama, podrumima i garažama, možete ih pronaći na sajmovima ili na prodajnim internet stranicama tipa Njuškalo.hr.


Izdvojila sam vam nekoliko fotki sa interneta (ima ih tisuće) da se sami uvjerite kakva sve čuda nastaju uz malo truda i vremena. Naravno, ako niste spremni  ili u mogućnosti izdvojiti ni jedno ni drugo, javite se, pa ću vam ja napraviti original komad namještaja ;) 


















Izvori: modernhometoday.com, thedecorologist.com, eatmyhatsa.blogspot.com, eyefordesignlfd.blogspot.com


Broj komentara: 6:

  1. Par slika sam i ja već ranije spremila u folder 'inspiracija' :) A jedan stari kufer sam počela sređivati, ali sam zapela pošto se pokazalo da je u lošijem stanju nego sam mislila.... morat ću ga dovršit tek iza sezone!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pošalji mi fotku kad ga središ :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo je baš super ideja, žao mi je bacati stare stvari, volim ih iskoristiti ako mogu
    dvoboj.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto obožavam reciklažu, kada nešto naoko neupotrebljivo dobije novo ruho i novu funkciju, a još k tome ispadne originalno ;) Lp!

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Hvala na komentaru, i meni su ove kombinacije sa starim koferima naprosto divne <3

      Izbriši