nedjelja, 24. ožujka 2013.

RECIKLIRANJE STARIH VRATA


Pri useljenju u novi stan (koji je zapravo star, ali ima nove vlasnike :D ) odmah prvi dan skinuli smo dvoja vrata kako bi dobili što otvoreniji prostor.  Cilj je postignut u par minuta, ali što sad sa vratima? Teška su, kombinacija drva i stakla, žao nam ih je baciti, a nemaju prevelike šanse da ih ponovo iskoristimo u njihovoj prvotnoj namjeni. Za početak su pohranjena na terasi, međutim kako dolazi sve ljepše vrijeme i sve češće izlazimo na terasu to definitvno nije dugoročno rješenje. Ovih dana ona tako odlaze put šupe (kad bi bar sama otišla, stvarno su nezgodna za nosit :/ ), ali nije mi dao vrag mira pa sam potražila na internetu ideje kako bi se mogla ponovo iskoristiti u neku drugu funkciju. Pronašla sam ih mali milijun, i sad tek ne znam što bi s njima :D


Možda jednog dana nastane novi komad namještaja od naših starih vrata, a do tada uživajte u genijalnim idejama i izvedbama koje su me osvojile na prvi pogled.

Stara vrata kao naslon kreveta




Pričvrstite im 4 cool nogice i dobili ste stol 





Kutna polica



Uz dodataka polica i vješalica, savršena ostava za vrtlarenje





Obješena na zid i ofarbana bojom za školsku ploču kao ploča za poruke



Okvir za slike i vješalica u jednom
Kućni broj 
Stara obična vrata u klizna vrata

Paravan od troja vrata

Meni za ugostiteljske objekte, partye, vjenčanja ...




Izvori fotografija i ideja: Pinterest, craftoholicsanonymus.net

Nema komentara:

Objavi komentar