ponedjeljak, 21. listopada 2013.

KOFER MINIBAR



Vjerojatno sam već spomenula u nekom od svojih postova, a da se i zaključiti po mojim radovima da naprosto obožavam vintage kofere.  Svaki tjedan bi mogla preurediti barem jedan. Oblikom i detaljima pružaju toliko genijalnih mogućnosti prenamjene  da mi dugo ne bi ponestalo inspiracije. Ali u ovom slučaju dobila sam konkretan zadatak.  Dom&Dizajn radio je  temu  industrijskih interijera  i detalja (jupiiiii), pa su me iz uredništva zamolili da napravim  ormarić od kofera. Kupaonski ormarić sam već radila, pa sam htjela nešto malo drugačije. Industrijskom stilu u pravilu više naginje muška populacija, vjerojatno zbog hladnih materijala poput betona i željeza, kao i hladnih boja (sivi tonovi, crna, srebrna …) koji  u njemu prevladavaju . Iz tog razloga je i moj projekt malo više muževan, iako će za kućne tulume odlično poslužiti svima.

Dakle, tražili su ormarić, a dobili minibar. Vintage kofer s Hrelića, industrijski kotači iz željezare, dvije daske (privatno vlasništvo :)), boje i alati. Ono što ćete staviti u minibar kada bude gotov, to vam neću predlagati ni objašnjavati, o ukusima se ne raspravlja.

Pratite fotke, probajte  napraviti svoj Kofer Minibar, ili ga (još bolje :)) naručite kod mene.






 Fotke by: Neja Markičević za CROPIX



Nema komentara:

Objavi komentar